Met de Tesla naar Italie en Kroatie - Reisverslagen van Roland - WaarBenJij.nu Met de Tesla naar Italie en Kroatie - Reisverslagen van Roland - WaarBenJij.nu

Met de Tesla naar Italie en Kroatie

De Renault Grand Espace is verkocht, en sinds een paar maanden een tweedehands Tesla Model S 85 gekocht.

En nu dan de eerste klassieke zomervakantie, maar dan met de Elektrische auto!
Een mooi avontuur, maar hoe gaat het nu precies in zijn werk? Waar loop ik tegenaan en hoe makkelijk is het om overal te laden?

Met deze reisblog doe ik verslag van mijn avontuur, wat eigenlijk helemaal geen avontuur zou moeten zijn. Ik heb tot doel, ook in mijn werk, om EV rijden en laden een zorgeloze ervaring te laten zijn.

Ik ben benieuwd hoe ver we komen ;-)

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2019

Dag 20: De grote reis terug

12 Augustus 2019

dag 18: De Plitvice meren zijn best ver...

07 Augustus 2019

Dag 13: Naar eiland Pag en camping Simuni

06 Augustus 2019

Dag 12: afzakken naar Kroatie

03 Augustus 2019

Dag 9: Op weg naar 'Venice'
Roland

Actief sinds 25 Juli 2019
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2018

Voorgaande reizen:

25 Juli 2019 - 17 Augustus 2019

Met de Tesla naar Italie en Kroatie

Landen bezocht: